Kizlar Merhaba oglum 8 bucuk aylik 6. Aydan beri kabizlik sorunumuz yuzunden pek ek gidamiz guzel gecmedi ve oglum hic bir sekilde o tatsiz tussuz ona ozel yemekleri yemedi bende kendi yemeklerimizi nasil yapiyorsam sadece tuz eklemeden yaptim ve onlari yiyor sizce bir zarari olurmu ac kalmasindan iyi degilmidir :(