Belginay 3aylık oğlumun bazen kucağıma alırken kemiklerinden çıt çıt sesler duyuyorum parmaklarımızı kütletince çıkan seslere benziyor çok korkuyorum bi yerini mi acıtıyorum diye bu durumu yaşayan var mı neden olur acaba bilen var mı
damlahira Belginay bazen kızımdanda geliyor özellikle kendini atıyor kucağımdayken o zaman oluyor bende korkuyorum 😔😞
elifiii Belginay merhaba o sesleri daha karnımdayken duyuyordum.Son günlerimde etrafımdakiler de duyuyordu. Oğlum doğduktan sonra da eklem yerlerinden sesler gelmeye devam etti. doktorumuz gayet normal olduğunu söyledi. geliştikçe ses gelmeyecekmiş
Belginay Annesininprensesi evet elini öperken geliyor sonra pişman oluyorum öptüğüne ama normalmiş artık gönül rahatlığıyla öperim😊
Papatyam Belginay doktoruma daha sormadan bu tarz sesler duyuyorsan çok normal demişti. Bende üzerinde durmadım
Belginay Papatyam ne güzel doktorunuz sormadan söylemiş biz soruyoruz cevap alamıyoruz😪bence bütün doktorlar ilk bebekli annelere detaylı açıklamalar yapmalı netten kirli bilgiler öğrenmektense
Toprakbey Belginay sanırım bugündü instagramda ali fuat serpen bu konuyu anlatmış normal olduğunu söylüyordu.
Ylmztgb Belginay kızım kucağımdayken kendini geriye doğru attı ve belinden katır kutur sesler geldi ağlar gibi oldu sonra sustu ama ben çok korktum😖
Selintosh Belginay uzm.dr.alifuatserpen İnstagram hesabındaki 2. Videosuna bakabilirsiniz.Bebeklerde son derece normalmiş :)
MirayY Belginay merhaba konuyla ilgili instagramda Dr Ali Fuat serpenin videosunu izleyebilirsiniz orda anlatıyor bu durumu 😌