Merhaba kızlar. Bebeğim 2 ay 5 gunluk. 31nden berı meme reddi yasıyorum. Bı haftadır da bebegım ıshaldı. Dun kakasından test yapıldı. Süt alerjısı cıktı ve relactaz verdı doktor bı de bana sut dıyetı. Bi de baya asırı sekılde kusuyor dogdugundan berı. Süt alerjısı meme reddı yaparmı acaba basına gelen varmı? Bi de kusmalrı acaba sut alerjısınden mı anlamadım