Merhabalar kızım kucağımdaykn bi anda kendini öne attı kafasnı masaya çarptı yavaş çarptı ama kan görünce şok oldum hemen hastaneye gittik dişiklik bi durum olmadığını söyledi doktor yara bandı gbi bişey yapştrdı iki gün snra gel çıkartalım dedi tomografiye felan gerek yok ince bi kesik kndisi kapanır dedi sizce kaç güne iyileşir acısı geçer birde iz klırmı sizce iz kalmaması için kullanabilceğim krem varmı