zumratugba bu rota virüs aşısı da şeker yüklemesine döndü. Bence tercihe bırakılmamalı.ama sanırım ücretli olduğu için mecbur kılınamıyor. Yani ben daha önermeyen doktor görmedim. Ama şöyle düşünün salgın ishal oldu ve bebeğiniz aşısız ağır ve şiddetli geçirebilir ve ishal ölümcül olabiliyor. Ama aşıyı yaptırdın yine ishal olacak ama hafif atlatacak.