Bizimkinde sürekli kendini ittirip kalkmak ister gibi hareket yapıyor.
Doktoru 4.ay kucagında, 5 ay destekle oturtmaya başlayabilirsin dedi.şu an kucak bölümündeyiz ama sanırım o bile kesmiyor kalkmak istiyor :) Çocuklar oturacağı zamanı kendi belirliyor sanırım.