Defneninannesie Merhaba anneler Park yatak aldım kızım 9 aylık anne yani besige sığmıyor sepet beşikte devrilir diye korkuyorum.park yatak için nasıl yatak seçmeliyim tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var ❤️
Unknown Defneninannesie Ben yataştan aldım şimdi üst kademede bizim işimizi görüyor ama alt kademede biraz ince kalabilir diye düşünüyorum. Pamuk yatak bizdeki.
defnesmomm Defneninannesie park yataklarınki ince bir şilte gibi oluyor. Biz öyle almıştık ebebekten. 6 ay kullandık, daha sonra odasına geçirdim kızımı, karyola da uyuyor.
Ece156 Defneninannesie alt kademe için yaraş miniko aldım ben çünkü park yatak için satılan yataklar çok ince kalıyor çok sert olur üşür rahat edemez diye düşündüm. Şuan minikodan çok memnunuz
Pamuguum Defneninannesie 18dst sünger aldım uzerine de kılıf diktirdim 4 aylik falandi aldim kalınlığı da iyi
Unknown Defneninannesie Visco yatağı önermiyorlar omurga sağlığı için o yüzden pamuk almıştık. İlerisi için hangisi iyi olur bilemiyorum.