1kralice
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz, sağlıkla büyüsün🍀🙏 daha çok küçük annesi, sizi, kokunuzu istiyor, bildiği tek kişi siz ve yer de memeniz. Bir de çok çabuk yoruluyordur, emerken uyuyakalması o yüzdendir, tam doymuyor olabilir. SiZe tavsiyem, emerken uyuyakalınca topuklarını hafifçe sıkarak, veya sırtını hafifçe sıvazlayarak uyandırın. Emmeye devama tabi, iyice doysun yavrucak. Bir de bol bol sarılın, kucaklayın ve ona şarkılar söyleyin. Bir süre sonra rahatlayıp ağlaması azalacaktır☺️🥺