Benimki de aynı saçma sapan uyuyordu önce gündüz uykularını düzene soktum sabah en geç 8 de uyandırdım 1.5 saat sonra uyuttum uyku aralıkları 1.5 saat oldu her bebeğin farklıdır ama bu dönemde en fazla 2 saat olur benimki 2 saat dayanamıyor çünkü zaten gündüz uykusu yarım saat malesef onu düzeltemedim. Bu şekilde gündüz 4 uyku yapıyor (2saat toplam) Akşam da en geç 18:00 de uykudan uyanmış oluyor oynuyoruz ediyoruz 19:00 da odaya sokuyorum gece lambası ile bezini değiştirip pijama merasimi ninni falan 20:00 a kadar uykuda dalmış oluyor. İlk alıştırırken her gün 19:00 da banyo yaptırıp odaya götürdüm. Şimdi banyo 3 güne bir. Siz de böyle deneyin bebekler düzeni sever planlarımızı bebeğin düzenine göre ayarlarsak sıkıntı olmaz inşallah