Dun bir arkadasimin kiz kardesinin basina gelen olaydan bahsetti cok uzulduk…
Kardesinin bir bucuk yaslarinda ki cocugunda bir anormallik sezmisler.. Cocuk televizyondaki alt yazilari takip ediyormus surekli kendi etrafinda donuyormus camasir makinesi izliyormus mesela cagirinca donup bakmiyormus boyle hareketli seylere felan takilip kaliyormus cocuk.. Bunu kardesine soylemis cunki ailede ki herkez biseylerden suphelenmis tabiki anne basta zor kabullenmis kavgalar etmis siz bilmiyorsunuz felan diye.. Sonra doktora goturmus ve gercekten de cocukta bir seyler var demis doktor.. Daha teshis konulmamis tedavi surecince ama tv ye baktirmayin ve evde mesela surekli ayni hareketi yapan donen oyuncaklari kaldirin demis..
Hic bir bilgim yoktu (yeni bir anne olarak).. Ama en normal basit dedigimiz seylerin bile aslinda belkide birer sorun olabilecegini ve cocugumuzu guzel gozlemlememiz gerektigini anladim bu durumda..
Cocuk gercekten zor biseymis nasil bas edebilirim bilmiyorum ne kadar koruyabilirim gun gectikce cocugum nasil bir cocuk huyu suyu ne olabilir asla bilmiyorum ama televizyona 2 yasina kadar baktirmak istemiyorum heleki telefonu asla eline vermek istemiyorum… (buyuk konusmayim yinede😅)
Aklima geldi de sizlerle paylasmak istedim 💖