Merhaba kızlar✨
Ek gıda döneminde hiç kullanılmamış mama sandalyemiz satılıktır. İlgililer bilir, yenidoğan döneminden itibaren kullanılan bir modeldir ve bende sadece o dönem ana kucağı yerine kullandım. Oğlum oturmayı sevmedi hala sevmiyor, Ikea antilop dahi denedim. Sonuç olarak tertemiz,deformesiz, çiçek gibi haliyle satılıktır ☘️
