Kubrasen93 Kizlar tekirdagda alerji doktoruna giden varmı Doktor nurşen ciğerci günaydın Biz alerjimiz icin haftaya salı randevu aldık gidicez insallah
Rzgr Kubrasen93 bende gitmedim. Oraya gitmeden hallettik allaha sukur. Ama sorunu cozemeseydik o doktora gidecektik. Cok iyiymis. Duyumlarima gore.
Kubrasen93 damlahira evet oyleymis insallah iyi gelir yumurta sut alerjimiz var ve coklu besin oldugundan supheleniyorum 😥
Kubrasen93 Rzgr evet doktorumuzda oyle soyledi insallah bebegime iyi gelir bizde sali gunu gidicez artk bitsin su alerji
Kubrasen93 Cileklisakiz47 bende silivride oturuyorum ama oraya gidicem doktorumuz onerdi bendr arastrma sonucu ogrendim sali gunu gidicez insallah iyi gelir bebegime Test yaptirdimi size kan yada kaka ?
Cileklisakiz47 Kubrasen93 deri testi ve kan uygulandı o zaman 6 aylıktı kızım çok şükür bir şey çıkmadı
Kubrasen93 Cileklisakiz47 deri testini gittiginizde hemenmi yapti peki kan testi hemen cikmiyor ya oyuzden soruyorum tekirdagda oturmadigim icin
Cileklisakiz47 Kubrasen93 deri testi yarım saat te çıkıyor o gün yapıyor kan testi bir haftaya yakın sonuclanmisti