Aa adanada mı oturuyorsunuz bende Çukurovadayım,ilk defa doğal gaz deneyimimiz oluyor bu ay.Bakalım bizi neler bekliyor 😂doğalgazı nasıl kullandınız kaç derecede vs söylerseniz en azından bende bi kıyaslama yaparım.Adanada oturuyoruz ama bi türlü şu derece olayını ayarlayamıyorum ya soğuk oluyor ya sıcak 😅