Didem_AVCI93 Selam kızlar doğum yapalı 2 ay oldu hala regl olmadım siz ne zaman oldunuz acaba bu kadar geç olması normalmi
nilgun41 Didem_AVCI93 ben dogum yapali 7 ay oldu hala olmadım 😁 Annemle konuşmuştum oda 8 ay olmadığını soylemisti normal yani
Gamzef Didem_AVCI93 sezaryen doğumdu. 6 ay olacak 1 hafta sonra ve henüz regl olmadım. Gerçi benim ameliyatım biraz zor geçmiş plasenta Rahime yapışık olduğu için. Kanama vs de olmuş, durdurmak için müdahale edilmiş, bakri balon koyulmuş vs
mubiss 40ım çıkar çıkmaz sonrada ayda bir düzenli gelmeye başladı maşallah 🧿 regli olamasam kafayı yerdim herhalde hamilelikte çıldırmıştım
Agustosbocegi Didem_AVCI93 bende 4.5 aydayım hala olmadım ablamda 7 aya kadar adet olmadan tekrar hamile kalmıştı (herkesin hormonları farklıdır tabi)
HamzaTugra oglum 15 aylik hala olmadim. dun saglik ocaginda kontrolumuz vardi aile hekimine sordum olabiliyo bazen normal dedi az da olsa rahatlamistim kii bugun burda şöyle bişeye denkgeldim. 😊😇😍🤲🏻🥳 [url=https://hizliresim.com/glyRGz][img]https://i.hizliresim.com/glyRGz.jpg[/img][/url]
Rojgl Didem_AVCI93 doğumdan sonra 52 . Günüm falandı canım her ayda düzenli oluyorum 13 ay oldu doğum yapalı. Bir cok arkadasimin farklı bir yıla kadar olmayan bile var bir süre daha olmzsan tedirgin ederse seni danışırsın bence doktora.