İnternetten baktım da aklıma takıldı. 10 kilo olan çocuk günde ortalama 1 litre su içmeli diyo. Benimki 250 ml anca içiyo bide tabi emiyo 16,5 aylık. Sizinkiler nasıl? Yani su da zorla içirilmiyo ki hep onun görebileceği yerde duruyo suluğu elinin altında. İstediği her an içiyo ama 1 litre olmuyo