-happymother- iki bacağından aşı oluyo ve ağzına damla damlatiyolar benim de oğlum pek bişey yemiyo inanın sabahları sadece 1 tane yumurta salatalık dilimi yiyiyo o da 1 saat uğraşıyorum anca yiyiyo çeşit çeşit getiriyorum ama gene yemiyo kahvaltıdan sonra saat 11 gibi meyve suyu içiriyorum zorlamamak gerekiyor acıkınca yer inşallah öğle yemeyi katı şeyler vermeye çalışıyorum tavuk bulgur makarna vb şeyler ondan 2 saat sonra meyve sonra çorba akşam saat 8 de akşam yemeyi yani bizimde pek bi düzenimiz yok ne zaman isterse o zaman veriyorum