Merhaba güzel anneler,
Bebegim 22 aylık.17 aydan beri kademeli olarak gündüz emzirmeyi azalttım.Gece emmeden asla uyumuyor bebegim.Sadece meme-uyku ilişkisini kesmek istiyorum ilk etapta.Dün bir güzel yemek yedirdim, yulaf sütü verdim emzirdim,kitap okuduk.Babasıda yanında.Sonra artık büyüdün memesiz uyuyalım dedim ama ne mümkün.Meme olmadıgı için yataga dahi ytmak istemedi.Babası aldı 5 tur evi gezdirdi ,yataga koyar koymaz meme diye aglıyor.Ben yanına yattım sarıldım nini söyledim,yatagına yatmadı Normalde 21:00 de uyur 12:00 ye kadar denedim pek aglatmadım ama sonunda dayanamadım geri meme verdim ve şak diye uyudu.Nasıl keserim gece uyku meme ilişkisini?emzirmey kesmek istemiyorım ama memesiz uyuyabilsin istyorum gece uykusuna gecerken. gündüz oyalaması kolay,ögle uykularınıda bebek arabasında gezerken uyuyor yani meme almıyor.Tecrübeli anneler deneyımlerinizi paylaşırsanız sevinirm.