Sessizvari22 kendiliğinden geçmez diye biliyorum canım ama basit bir çözümü oluyor. Biz yaşamadık pamukçuk ama ağız hijyenini sağlayan bir ilacı vardı onun. Doktorunuza danışırsanız yazar hemen.
Süt kalıntısı olmuştu bizde, pamukçuktan farklı birşey o. Kendiliğinden geçti. Pamukçuk olduğundan eminseniz ilaç kullanmanız gerekiyor diye biliyorum. Emerken ağlayabilir çünkü bebiş