Doğum yaptığım ilk zamanlar meme ucum yara olmuştu o zaman çekmiştim. Bebeğim şimdi 2 aylık oldu. 1 haftadır gogus uçlarım ve kahverengi yer çok acıyor. Bebeğim emerken bir yandan ben oturup ağlıyorum. Rahat emzirebilmek ne büyük nimetmiş. Canım yansa da emzirmeye calisiyorum ama inanın çok zor. Eczaneden aldığım lansinoh marka kremi sürdüm bir işe yaramadi. Kendi sütümü sürüyorum geçmiyor. Bebeğin pişik kremini bile sürdüm. Meme uçlarım çok hassaslasti bebek emdikce canim yaniyor. Cocugumla keyifli geçirdiğim emzirme benim için kabusa döndü lütfen işe yarayan bişey söyleyin yardim edin anneler. Mamaya dayamak istemiyorum cocugu…