nurelem Aszhra1212 hangi bölgede canım morarma, kansızlıktan dolayı dokulara yeterli oksijen tasınmadıgı için morarma olur özellikle tırnak kısımlarında ama tabi kansızlık sebebp olmayadabilir
vuslat1108 Aszhra1212 kansızlık hakkın bilgim yok benim kızım kalbinden rahatsiz ondda morarma olur demişti doktor
Melindam Aszhra1212 Kaç aylık Bebeğiniz. Dudak Kenarı Dudak Üstü Morlukları Genelde kalp Rahatsızlıklarında Olur. Daha Önce Muayene Eden Hekim Fark Ederdi Diye Düşünüyorum
vuslat1108 Aszhra1212 morarma olmadı bizde çok şükür ama doktor dudak ve tırnaklarda morarma olursa ve ağlarken morarirsa hemen getirin demisti
nurelem Aszhra1212 canım yanlış olmasın ama duyduğum kadarıyla kalp rahatsızlığı olanlarda dudak çevresinde morarma oluyor ama tabi her morarmanın sebebi kansızlık değil ya da hastalık değildri, ten hassastır en ufak bir şeyde morarır mesela
vuslat1108 Aszhra1212 orasida olabilr çocuk doktoruna takiplimisiniz üfürüm duymadiysa sıkinti yoktur ama yinede bı kalp doktoruna gidin isterseniz
Annem42 Aszhra1212 en ufak aglamada dakikalarca sesi gelmez morarırdı yüzü elimden geldigi kadar aglatmamaya calısrdm ama en ufak bişeyde aglayınca kötüleşrdi 3yasına kadardı sanırım kan ilacı kullandk kontrol altında durdu