Merhaba
5 aykık oğlum var peteği 50de yakıyoruz oda büyük ama biz mefes alamıyoruz o kadar sıcak oluyor. Oğlua zıbın ve bir pamuklu üst giydiryorum. Cok terleyen bir bebek terledikçede su kaybettiği için bıngıldağı çöküyor doktor kalın giydirme dedi. Gece ne zaman baksam göğsü buz gibi. Dayanamıyorum yanıma alıyorum yine buz gibi. Cok sık uyanuyor üşüdüği için belkide diyorum ne yapmalıyım