Ben oyaliyorum uykusu gelince bir de her şeyi saatiyle sabah bıraksam 10 a kadar uyuyor ben 9 gibi uyandiyorum mesela sonra saat 1 de yatağa geçiyoruz 1 buçuk gibi uyuyor 3 te uyandiriyorum yemek yiyor sonra akşam rutinleri el yüz yikama pijama giyme her akşam aynı saatte yapıyorum o da uyuyacagini anlıyor evde herkes 10 da yatağa giriyor bu şekilde düzene koydum bende gece uyanıyor ama bazen acıkıyor mama veriyorum bazen alıyorum evi gezdiriyorum bak herkes uyuyor diyorum geri yatıyoruz biraz dönüyor uyuyor sonra yine