Daha önce de yazmıştım kızım fön makinesi sesi ile uyuyor ve kurtulamıyorum bu sesten 9 aylık oldu hala bırakmıyor herşeyi denedim olmuyor uyuduğu zaman sesi kıstım telefonu uzağa koydum yada uyuyunca kapattım filan ama olmuyor her defasında uyanıyor ağlıyor ama sesi tekrar açınca uyuyor en az 1 hafta denedim olmuyor ama başka bir çözüm önerisi olan var mı acaba ne yapmam lazım sağlığını kötü etkiler mi daha çok en başta yanlış yaptım sanırım caresizim