Dilos01 ZyNpYigit nasıl yedi kiz ahbirde ben alıştırsam da katiyen yemez ne brokolinin pırasa ne ispanak
Dilos01 Kuzeycik ahahaha 😃😃öyle yesin o zaman oda sürekli et de olmuyor ki insan değişiklik iştiyor ya canım
eylullbilginn Dilos01 yok canım yemek kreması bak sana tarifi atayım hem çok pratik hem çok lezzetli masterchefte yapıyorlardı oradan görmüştüm. https://m.youtube.com/watch?v=TfbcR5e_17U
Esraugur2310 Dilos01 Bugün basit şeyler takılayım dedim 2 haftadır kayinvalidemler bendeydi uğraştırıcı seyler yaptim hep 😄
Ozgeruya Dilos01 bnde doğumdan sonra yemistim gaz yapti bida korktum yemeye ama simdi cok cnm istedi yaptim alışsın artik🙂
Esraugur2310 Dilos01 2 bucuk yaşında bir oğlum var birde 2 ay 14 günlük kızım baya uykusuz kalmistim ve yorulmustum biraz yardımcı olmaya geldiler görumcemle beraber 😄
minikbirbal Dilos01 hazır marketlerde satılan dondurulmuş paketli bir ürün. Tavuk göğsü ve Galata unu ile de yapılıyor canım
Dilos01 Tosbigim vallahi küçük top toplar var bulgur gibi oda ben onu katıyorum 😃😃pilav gibi mi senin dediğin birde onun yoğurtlusu oluyor aynı Rus salatası gibi ona benziyor da tadı farklı tabi
Dilos01 Tosbigim ha yok canım ben bunu demedim 😃😃bu baya yemekmiş benimki ara öğün gibi 😃😃ama Buda çok güzel duruyor da bebem küçük yapamam ki eşim yiyebilirdi aslında Buda aklımda bulunsun 😃😃afiyet olsun canım size de