ZehraSareMom Naber kızlar nasıl gidyor annelik Benimkini uyutmaya calısyorum henüz kahvaltımı bile yapmadım 😀
Gencanne_19 ZehraSareMom biz de bir aylık asimizi olduk geldik uyuycaz birazdan inş ama hafif sikintilar çıktı 😏
Balyanaklikiz ZehraSareMom Benim kız da uyuyor bende yeni uyandım. Geceleri geç uyuduğu için sabah geç uyanıyor 6 ay 1 günlük❣️
Satgiray ZehraSareMom 4. Ay atağı nı bekleyen bir anneyim bende 😂 4 aylık olduk bakalım neler yaşayacağız… Bi düzen tutturduk uykuyla ilgili ama geç saatte yatıyor erkene almam zaman alacak
birfincantuzruhu ZehraSareMom 2 gün sonra 40imiz çıkacak. Uyku düzenimiz sıfır 🤦♀️ inşallah kirkindan sonra düzelir.😫 Derler ya 40ndan sonra düzelir diye bende onu ümit ediyorum 🤦♀️
ZehraSareMom Edaferhat Bazen bize de oluyor aç olduğu halde sinirleniyor emmiyor mecburen sakinleştirip emziriyorım
ZehraSareMom Satgiray Bizim bebiş de ilk zamanlar tüm gece boyu ağlıyordu gecemiz gündüz olmustı yeni yeni düzene girdi korkuyorum bozulacak diye 😂dilimi ısırayım
OykuAda Satgiray Benimki de 4 ay 20 günlük. Atak ile birlikte Meme reddi yaşadık,tam düzeldi derken 4 ay aşıları sonrası yine başladı ve emerek uyuyor. Çok zorlanıyorum gerçekten
Yusufcuk6 Uykularım haram oldu gençliğim ah talanda oldu bu coronada evde 2 yaş yaşlandım haksızlık bu ya😭😭😭
ZehraSareMom Yusufcuk6 Vlla öyle bi zamana denk geldik ki hem çocuk hem korona hava almaya korkar olduk🤦♀️
Satgiray ZehraSareMom ilk 2 ay çok zor bende hiç bitmeyecek sandım ama şükür 3.aydan itibaren en azından geceleri uyumaya başladık 🤗
Yusufcuk6 ZehraSareMom öyle dışarı cikiyom acaba bunda varmı şurası temiz mi yav ben çamurda büyüdüm bu çocuk tertemiz titiz bi oğlan olcak başıma 😂😂
Derindenizannesi Satgiray al bendende okadar ilk 2 ay birde ikiz olunca ahh çok zor şükür şimdi. En azında geçelebi uyumaya başladılar allah acılarını göstermesin
Zehrasenleer birfincantuzruhu bende aynı sekilde yarın 40ımız cıkıcak gündüzleri ful uyur uyumazsa aglar catlayana kadar uyumak icin amaa gece oldumuuuu kucakta uyur kanguruda yatagına yattığı zaman 10 dk sürmez gece boyu evde turluyorum😭 insallah düzelir
ZehraSareMom birfincantuzruhu Düzeliyor bizde düzeldi hiç olmazsa insalalh sizde de düzelir 🥰bu günler gelip geçici
EbrarZehram 48 günlüğuz ağladı mi susmak bilmiyor uyanıkken sürekli ağlıyor ya bir çocuk uyanık durmaz mi hiv benim ilk kızımı biz zorla uyandırıp emzirirdim bu resmen facia birde iki çocuk arası da yakın