Renk ‘Benim bebeğim çok gazlıydı, şu mamaya başladık gazı kesildi’ dediğiniz bebek markası? Mahfolduk gazdan, yardım lütfen :( Sadece mamayla besleniyoruz. Uyku falan kalmadı.
Melisasbasi Renk asla hipp değil doktor onerisi olarak gaz yapmayan mamalar Evolvia AC, Bebelac Gold Nutrikonfor,Aptamil Conformil benim kullandiklarim ozel mama diye gecer sadce eczane ve migrosda bulunuyor evolvia sadece eczane ama hepsini kullandim suan nutrikonfor kullaniyoruz sadcee mama birde kolik biberon kesinlikle oneriyorum azaltiyor fazlasiyla aventin duzu falan degil yanliz ben Mam marka kullanıyorum farkli markalar da var aventinde kolig var bu arada birde mutlaka bittikce farkli marka alarak probiyotik kullanin ayni saat de kac aylik bebis
Happydefne Renk aptamil comformil bulmasi biraz zor 2 aydir yilbasindan sonra duzelecek dediler bulabilirsen ona basla ben onu kullaniyodum cok iyiydi simdi similac kullaniyorum ondanda cok memnunuz hipp kullanmayi cok istedim ama yorumlar hep caydirdi beni internette
Aysemcan Bebelac gold nutrikonfor veya aptalmil konfor inanilmaz rahatladi oglum. Ama suan piyasaya bulunma sıkıntısı var.
Melisasbasi Aysemcan nutrikonfor bulamıyorum ağlayacağım 😭 gerçekten sıkıntı var gelmiyor depolar da yok siparis yok ayy zam gelicek ondan sanırım
Balyanaklikiz Renk Sma da bnm bebeğime hiç gaz yapmadı. Hipp aşırı gaz yaptı, bebelac gold ishal yaptı, aptamil kendim bıraktım içeriğinde şeker çok diye,evovia aldım kızım içmedi aklıma gelen bunlar. Şuan sma optıproya devam
Happydefne sunsetmood gaz cok yapiyormus mama kopuruyormus yeni uretim olmus bi icerigi degismis arkadasimda cok gaz kabiz yapti son aldiklarim dedi degistirdi oda similac kullaniyor simdi hipp combiotic ve similac anne sutune en yakin mama
MYamaniko Renk çok çekmiş bi insan olarak kesinlikle aptamil conformil. Bebeğimin 9 ay gaz problemi devam etti. 7 aylıkken falan basladık keşke bilseydim çok önce baslardım kesinlikle tavsiye ederim
Dbasya3540 Evolvia kesinlikle ve gaz ilaçlarını bırakmak.. Özellikle nurse Harvey gaz ilacı aşırı derece sancı yapıyor.. Bizim kullanmadığımız probiyotik ve gaz ilacı kalmadı en sonunda hepsini bıraktım ve sonra çok rahatladı gaz kabusu sona erdi.. Birde ayakları hep sıcak olsun ben sıcak su torbasına ılık su yapıp sarıp ayağına koydum sürekli ayakları ısınmazsa sürekli gazı olur
Yavrukurtum Bi kaç mama denedik ama hipp combiotic bizde çözüm oldu gazı bitti huzur geldi oğluma da bize de
mom-11 Renk sma kullandik çatladı gazdan oğlum. Evolvia ’yi agzina sürmedi kusar gibi oldu. Aptamil ’ide beğenmedi. Bebelac gold iyi geldi hem tadini sevdi hemde gaz yapmadı cok şükür. Zaten cok gazlı bir bebekti o yuzden senin gibi gaz yapmayan mama bulmaya çalışıyordum bende.