Omermomy Merhaba arkadaşlar eğitici köpekçik almak istiyorum . Lalin fiyatları oynuyor trendyoldan bakıyorum basıları 200 bazıları 250 bazıları ise şuan 147.19 TL 159,99 inmiş indirime . Size sormak istediğim hepsi aynımı yoksa ?
eceunverkanra Omermomy Ben de toyz shop’ta 150ye gormustum hic o kadar dustugunu gormedigim icin hemen almistim bebegimin kucuk olmasina ragmen. Hepsi aynidir bazi magazalar indirime sokuyo en dusuk fiyati gordugunuzde alın bence.
Hirab Omermomy bebginiz kaç aylık kaç aylıkken kullanacaksınız bende almak istiyorum ama uygunumu bneim bebeğimin ayı mereka ettim, 😏
Omermomy Hirab bebeğim 7 aylık 6 aydan itibaren kullanılıyor zaten kullanlar cok memnun bizde deneyip görecez
Analist Omermomy günlerdir köpekcik indirimi bekliyordum cok tesekkur ederim💃😇 aldim gitti. Ben cok oyuncak almiyorum az ve öz
Balimkizim Omermomy eleştirmek için yazmıyorum yanlış anlamayın lütfen:) merakımdan çok mu gerekli bişey 🤔
Omermomy Balimkizim oyalanmak için güzel olur diye düşünüyorum bizde daha kullanmadık farkındaysanız cevremizden gördüğümüz kadarıyla sevilen bi oyuncak 🤷🏻♀️
Balimkizim Omermomy evet evet farkettim onu, populer bir oyuncak . O yüzden sordum. Fiyatı yüksek baya, ben o fiyata tek bir oyuncak almaktansa dikkatini çekecek, eğitici en az 3 oyuncak alırdım.
bluekoala Omermomy benım görümcem 200 tlye aldı bende 145 tlye aldım😌tıpatıp aynı ama eski köpekcik geliyormuş bazılarına yorumları oku ona göre al.