Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük 3 aylıkken 1200 gram almıştı doktor mamayı azalt sütün yetiyor dedi günde 120-150 cc mama vermeye başladım 20 günde 350 gram aldı bu defada mamayı artır az kilo almış dedi bende 200-240 ccye çıkardım bu defada 10 günde 350 gram aldı yani mamayı iki katına çıkarınca günlük aldığı kiloda iki katına çıkmış oldu benim aklıma takılan bebeğim benim sütümle hiç kilo almıyor mu mamanın oranına ve kilo alımına bakınca öyle anladım siz ne düşünüyorsunuz