Kurbagam Kızlar bebeğim 6 aylık ve emmiyor zorla emziriyorum resmen ek gıda yeni başladım minik minik tadimları da almıyor neden böyle yapıyor ya :( ☹️
Nazo2020 Kurbagam benim doğduğundan beri zorla emziriyorum 8 aylık olduk bıktım artık ayakta emzirmekten zorla ağzına vermekten ama napim annelik işte 1 damla da içse kar diye hala çabalıyorum kendime de acıyorum şimdi ek gıdada onuda zorla yiyo ne bilim ya bi tuhaf
Emine_1245 Benim oğlumda yapıyor ara ara. Resmen şarkılarla türkulerle emziriyorum o da 2,3 dakika anca 🥴. Seninki de ara ara yapıyorsa dişten olabilir canım
Emine_1245 Kurbagam . Diş hazırlık yapıyordur. Bizde 5. Ay da başlamıştı 7 aylıkken patlativermisti. Dişten yapıyor tahminimce. Eğer normal emiyorsa sıkıntısız…
Kurbagam 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ek gıda desen onu hiç yemiyor ya tadımlardayız kaşığı ağzına sürdürmüyor ne versem kusuyor
Nazo2020 Birbebekkkbircicek geçmedi kendi memeyi 11 aylıkken bıraktı şimdi 1.5 yaşında hala yemek yemez 1 lokma kalmış suratı zorla yediriyorum yemeyen çocuk çoook zor çook yaşlandım resmen