Mom095 korkutmak istemem ama ilk iki üç gün çok zordu ama herkeste aynı olacak değil çok rahat geçirenler var. İlk gün çiş yaptıkça hatta gaz çıkardıkça bile ağladı acı çektiği çok belliydi huzursuzluk yada mızmızlanma ağlaması değil asla. Altını değiştirmek işkence gibiydi bazen üzerine konulan gazlı bez yapışıyordu o zaman bende çok acı çekiyordum 😭 sabah eşim ise gitmeden altını degisiyorduk eğer kaka yapmadiysa bez şişse bile altını açmıyordum eşim gelmeden çünkü yalnız yapabileceğim birşey değildi. Hele bir kaka yapsın pipiye bulaşsın basıyordu çığlığı hooop banyoya başka türlü susmuyor yakıyor galiba kaka. Bebeğim hareketli dönüyor elini atıyor 6 bucuk aylıktı. Emeklemek istiyor ama Dr üzerine yatmasin bir süre dedi hep kucakta taşıdık sırtım hala ağrıyor. Keşke dedim hemen doğduktan birkaç gün sonra yapsaydım hiç bilmezdi. Dikişli yapıldı memnun kaldık şuan dikişler kayboldu