Tugba5834 daha yeni geçtiğiniz için doyumluk değil tadımlık ek gıda verilir zaten. Emziriyosanız ya da mama veriyorsanız önce onu yapın sonra yemek hazırlayın. Ben öyle yapmıştım 7.aydan sonra yavaştan doyumluk olmaya başlıyor zaten. Benim oğlum da şimdi acıkınca hemen mızırdanıyo ama ben emzirmiyorum yoksa yemiyor. Alıştıkça onun dengesini kurarsınız biraz zamanı var