YeldaKuzey Bebegim 5 aylık ve biz yavas yavas tadımlara başladık sadece mama ile besleniyor. Ne zaman su vermeye başlamalıyım sizce? Kaşıkla mı yoksa alıştırma bardağı vs önerdiğiniz başka birşey var mı hanımlar?
Mmemoli YeldaKuzey ben doğduğu günden beri veriyorum çay kaşığıyla tabikide ver ek gıdaya yeni alışmaya başlio çok susatır
damlahira YeldaKuzey Kaşıkla vermeye başlayabilirsin bence canım ek gıdayi arttirdikca su veriminide arttirabilirsin
Alikus Emineyilmazz benim bebeğimde sadece mama alıyor 3 ay 3 günlük bugüne kadar hiç vermedim kafamda hep bir ‘acaba’ dır bu konu 🥺 versem mi bende
YeldaKuzey iki_prens_annesi hayır emziriyorum ama tabiki doyuracak kadar degil her emzirmeden sonra mutlaka mama takviyesi yapıyorum hatta akşam ve geceleri sütüm hic olmuyor cok aglıyor olmayınca mecbur mama ile besleniyor çoğunlukla
BugraCan27 YeldaKuzey 3 aylıkken başlamıştım su vermeye çünkü havalarda çok sıcaktı ozaman biberonla verebilirsiniz
glbgci YeldaKuzey benim oğlum da 5aylık tadımlara başladığımızdan beri alıştırma bardağıyla veriyorum kendi de çok istiyor zaten
Muhammedtrn YeldaKuzey geç bile kalmışsınız bence. Mamayıda suyla yapıyorsunuz 🙂 Alıştırma bardağı daha kolay olur.
YeldaKuzey Minnaktosbik bana doktor 6. Aya kadar verme dedi ama tadımlara başladık içim hic rahat degildi bugun vermeye başlayayım bende
feyza0621 Minnaktosbik çok erken değil mi. Suyun içindeki bakterileri mikropları kaldıracak bir midesi yokki çok küçük anne sutu yada formül mama yeterli. Bunu bi arastirsaydiniz
feyza0621 YeldaKuzey biz ek gidaya geçişle başladık yemeklerden sonra bir iki yemek kasigi kadar verebilirsin demişti doktotumuz
YasemiNYagmur1 YeldaKuzey mamayla besleniyorsa sadece tadımlara beklemeye gerek yok illa. Su içmesi gerek zaten mama içiyorsa mamalardan sonra 2 3 çay kaşığı yeterli. Tadımdan bi 15 20 dk sonra alıştırma bardağıyla veriyorum istediği kadar içiyor.
YeldaKuzey YasemiNYagmur1 doktorumuz verme 6. Aya kadar dedigi icin vermedim bende ama icim hic rahat degil bugun bende vermeye başlayacagım
Minnaktosbik YeldaKuzey banada verme dedi kendi doktor abimin çocuğu benimkinden büyük doktor demesi ile şu vermemişler ve şuan sıkıntı yaşıyor diğer götürdükleri doktor beden su vermediniz diye sormuş bende bu sebepten ve çevrendekilerin ver diye uyarmasından dolayı verdim çok şükür bı sıkıntı olmadı günlük bir iki çay kaşığı veriyordum saun çoğaltttim biraz
YasemiNYagmur1 YeldaKuzey her doktor farklı öneriyor demek ki 🙄 büyümüş ama maşaAllah yine de eksik etmeyin
iki_prens_annesi YeldaKuzey anldm cnm yani demek istedgm mamayla beslenen bebeklr mutlaka su icmeli kururr ole sen hep ver suyunu artik alistrma bardagi al dene icerse ole dewam et icmese biberonla ver zamnla norml bardakla icirirsn ama mutlaka suya basla cnm