Ogretmenanne52 Bebegim gunde bir yada iki kere kaka yapiyordu. Şimdi günde 4kez filan yapıyor. Sizce üşüttü mu yoksa normal mi
Minnaktosbik Ogretmenanne52 bilemedim canım benimki günde bir kete yapıyor bazen bir hafta yapmıyor bazen üç gün yapısından da olabilir dikat edin kakasina sulumu korkuyormu kanlı falan mı
Faray Ogretmenanne52 iyi besleniyordur, artık bağırsak sorunu kalmamıştır, benimde kızım o dönemde 4 defa yapıyordu normal geldi bana
YeldaKuzey Ogretmenanne52 benim oglumda 2 bucuk aylıkken böyle kaka sorunu yaşadık ve rota pozitif çıktı. Çok zorlu bir süreç ihmal etmeden hastaneye götürün umarım degildir ama sizinde içiniz rahat olsun. Ben böyle sorunları okuyunca oglum geliyor aklıma Allah kimsenin başına vermesin
nisanada42 Çok sıvı ise rota virüsü olabilir benim kızım da 4. Ayında rota virüsü olmuştu ilerlemeden götürün hastaneye bence hatta doktor ihtimal vermedi öyle bir şeye ama yinede test yapalım dedi ona rağmen testi pozitif çıkmıştı