Aysemcan Merhaba anneler oglum sadece mama ile besleniyor. Bebelac nutrikonfor kullaniyoruz fakat 1 aydir mama bulamiyorum. Baska kullanan var mi? Acaba mama mi degistirsem ya.
mom1236 Aysemcan Mamalar zor bulunuyor canım. Bende Aptamil 1 kullanıyorum eşimin o gün bakmadığı yer kalmadı şok markette buldu da aldı. Tüm markaların 1 numarası zor bulunuyor bu aralar
Aysemcan Dmtylz onu gordum de sadece 1 tane urun alabiliyorun. Oda bana yetmiyor ve nerdeyse 2 kati fiyatina satiyor.
Aysemcan Oge malesef yok ama buyuk ilde olan arkadaslarima hemen stoklarina baktirayim. Tesekkurler🙏🏻
Aysemcan mom1236 çok kötü bir durum cidden aç mı kalsın bebekler. Emzirebilseydim böyle durumlara düşmezdim ya. ☹️