Aras26 Bebeğim kabız ve gaz sorunu var gaz baya folu karnının içi hipp kullanıyorum ama bebelac gold öneren çok oldu sizin tercihiniz ne deneyimlerinizi paylaşırsanız benimle çok mutlu olurum
SweetPaw Aras26 hipp combiotic güzel ama biraz sert bir mama bebeğinize ağır gelmiş olabilir farklı bir mama deneyebilirsiniz
Kavinsmom Ben hipp ile aynı sorunu yaşayıp similac geçtim aslında hipp en iyisi diyorlar ama bebeğime yaramadı sizde bebelac deneyebilirsiniz kabızlık sıkıntı çünkü
Sevi01 Ben evolvia kullandım o kabız yaptı sonra sma kullanmaya başladım çok memnunum bebelac ve aptamil şeker oranı çok yüksek o yüzden ben hiç kullanmayı düşünmedim