hale93 Günaydın anneler 🤗 oğlum 4 aylık ve henüz dişi çıkmamışken sünnet ettirmek istiyoruz. Doktorumuz 3 ayından itibaren istediğimiz her an yaptırabilceğimizi söyledi. Bu konuda tecrübelerinizi ve önerilerinizi yazarsanız çok memnun olurum. 🙏🏻
kaansmom hale93 bencede erken yaptırmanızda fayda var oğlum 10 aylıktı olduğunda emeklediği için bir tık zorlandık lokal anestezi ile olduk. Karton bardak kesip bezledim birkaç gün ve kremlerini bolca sürdüm ilk 2-3 gün balon gibi şişicek korkmayın normal bir durum. 1 haftaya hiçbirşeyi kalmıyor🙏🏼
Kavinsmom hale93 tecrübem yok ama yakınlarım hep 40 çıkmadan yaptırıyor ilk 13 gün narkozsuz yapılıyor hatta yanılmıyorsam o açıdan aklı etmeden yaptırmanız konfor ve daha iyi bencede