Ikra2106 Hanimlar bebegim 4 . Ay asisindan sonra gunduzleri miz miz surekli kucakta olmak istiyor yanindan ayrildigim da aglamalar geceleri 45 dk 1 saate uyanlamalar neden birden degisti nolacak halimiz tecrubeli anneler yardim lütfeeen 🙏
Kbr_27 Ikra2106 evet bizde de öyle hatta bende paylaştım ama çok açıklayıcı bilğiler alamadım 4 ay 10 günlüğüz ne olduysa aşıdan sonra oldu bazen keşke şu aşıyı yaptırmasaydım dediğim zamanlar oluyor en azından gece uykumuz vardı o da gitti ne zaman bitecek acaba bu atak
Minnaktosbik Ikra2106 ayak dönemi canım yeni bitti daha bizimki dedim bu böyle olursa ben ölürüm🤭🥴 sabırlı ol inşallah biran önce geçer
Kuzeyin_annesi5 Atak dönemleri mi ney mis nefret ettim bu ataklardan kolik ve alerjik bir bebeğim var uyumamak için direniyor sürekli ağlıyor kafayı yicem artık 4ay 9 günlüğüz bizde 😠😭
Ikra2106 Kbr_27 aynen gece 2 saate bir emen kizim smdi saatte uyaniyor emince de hemen uyumuyo memede uyuyrdu delirecem ya gunduz desen surekli kucak istiyor kendi haline oynardi oyun halisinda filan smdi kalmadi
Kuzeyin_annesi5 Ikra2106 bende bilmiyorum inanin j zaman biteceğini tek dileğim bi an önce bitmesi çok zor gerçekten
Kbr_27 Ikra2106 oyun halısı olayına hiç girmiyorum bile onları eline almayınca da bir kıyamet kopuyor zaten bende çıngırak takımı aldım oyun halısındaki oyuncakları da çıkardım eline veriyorum ağzına sokuyor sonra canı açıyor gene bir kıyamet 🙈
Asel_k_11 Ay atağı canım en uzun ayaklardan biri 5 buçuk ay olunca düzeldi bizim baya bolca sabır lazım o ağlama krizleri filan zor geçiyor
Karas Ikra2106 4 Ay 10 günlüğüz aşıdan değil atak haftasındalar gece saat başı uyanıyor ağlıyor geri zor yatıyor zombiye döndüm resmen 🥲
Mehtee Ikra2106 biliyorum kuzum ayni seyi bizde yaşadık biz 3 hafta olacak nerdeyse acayip yıprattı gece yatamamasi 🤷♀️
ipektezcan Bu donemde uyku gerilemesi oluyor atakan ziyade o yuzden uyku problemleri baslamistir 5. Aya dogru uyku duzeni olusturun mutlaka rutinler vs nasil alisirsa ole gidiyor cunku