Hanımlar merhabalar ❤ 16 gün önce taze anne olarak katılmıştım buraya. İlk postumu açıyorum ve tecrübelerinize ihtiyacım var 😭 Geçen haftadan beri geceleri inanılmaz terliyordum terli terli emzirmeye kalkınca da üşüttüm ve bebeğime de bulaştırdım. Çocugun gözleri kıpkırmızı burnu akıyor hiç rahat değil. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl iyileştirebilirim hastaneye götürmeden? Çünkü elimden geldiğince doğal yöntemleri seçiyorum.
Bana yardım ederseniz cok mutlu olurum😭💕