Merhaba…. 52 günlük bi bebeğim var emziriyorum. Bugün hafif soğuk algınlığı başladı bütün akıntısı ve hafif bığaz ağrısı ve ter atma gibi iyice grip üzerime geçmeden ve bebeğime bulaştırmadan nasıl atlata bilirim tavsiyekerinizzzzz yardımmmmm lütfennn korkuyorum bebeğim de grip olacak diye 😔