Alyaselmasinan Bebeğime alle viando gaz damlası kullanıyorum kullananlar memnun mu ya da herhangi bir sorun yaşadınız mi ilk çocuğum ben biraz acemiyim çok fazla bir bilgim yok da fikrinizi yazarsanız sevinirim🌸
Shlaaa Alyaselmasinan ne kadarsa aldın canım ben ondan kullandım ama bıraktım çok kusturdu benim oğlumu birde tadı çok değişik kokuyor ağızda