Herkese merhaba
8 aylık oglum var ve son 2-3 aydr ek gıdadan zannedıyorum asırı bır gaz sorunumuz mevcut. Gecelerı yarım saatte bır kalkıyor gazını cıkartmadan gerı dalıyor ve yıne yarım saat sonra uyanıyor 😔
Masaj, kımyon vb seylerı denedım fakat cozum olmadı, benzer durumla karsılasan annelerden tavsıye beklıyorum 🙏🏼💖