Kızlar en son 1 Aralık’ta adet oldum ve dün hamilelik testi yaptım negatif çıktı fakat belim çok ağrıyor ve normalde 1 ocakta adet olmam gerekiyordu ve halen olmadım 5 gün gecikti sizce kan testi versem hamilelik olup olmadığım ortaya çıkar mı yada bi kaç gün daha mı bekleyeyim???