Mom44 ya cnm valla diş agrısı inanılmaz kötü bi şey , çok yaşadım , asla uyutmuyor günlerce uykusuzluktan artık baygın düşüyordum , bir de sadece bi tane bile agrısa sanki hepsi agrıyormuş gibi tüm dişlere vuruyor ya , soğuk su al ağzına o dişinin üstünde beklet o biraz uyuşturuyor , bi de sirke de iyi geliyor o da uyuşma sağlıyor , acil şifalar diliyorum