Merhaba doğum yapalı 50 gün oldu bebeğimi emzirmiyoeum sütüm çok ama çok azaldı . Adet oldum yada olduğumu sanıyorum çok aşırı derece de kanamam var depend bile fayda etmiyor ( sezeryan doğum yaptım ) yarın doktoruma gidicem fakat normal mi Doğumdan sonraki adetin bu kadar fazla olması ? Gebelikten önce böyle değildi ???
tereddüt içindeyim ters giden birşeyler var diye 😔