Kızım 1 yaşını geçti ama tek gelişmeyen şeyi uykusu. 1 senedir uykuyu unuttum. Geceleri 2-3 saat bile kesintisiz uyumuyo ya hep memede kalmak istiyo ya da yarım saatte bi saatte bi kalkıyo. Uyuduğu uyku uyku değil. Nasıl gelişecek büyüyecek böyle bilmiyorum sabrım kalmadı artık. Gece uykusunun önemi çok büyük ama yok yok uyumuyo. Her hangi bi uyuma alışkanlığı yok bazen memede mayışıyo beşiğine koyuyorum uyuyo. Bazen tamamen uyanık koyuyorum uyuyo. Ama geceler olsun istemiyorum artık geceleri hiç bi şekilde uyku şekli kabul etmiyo sadece meme. Onda da derin uyumuyo hep ağzında oynayıp duruyo. Yatırsam çığlık çığlığa. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. 4. Aydan beri sürekli diş çıkartıyor hiç durmadı dişleri. Ondan mıdır diyorum geçecek mi onu da bilmiyorum. Üzülüyorum gece uykusundan faydalanamıyo. Benim de zaten uykusuzluktan hiç bi şeye tahammülüm olmuyo…..