Ben ve bir çok annelerimizin derdi olan Allahin cezasi kilolar dan kurtulma devriii başlatıyorum uzun zamandir araştırıyorum 21 yaşında ikizlerim var 10 aylik hamilelik boyuna toplamda 6 kilo aldim doğum kilom hiç yoktu kalmamıştı ama hobidi gırtlak ben yedim yedim durdum simdi mide botoksu gördüm herkes olabilirmis ciddi kiloda olanlae icin fikir vermek istedim asıl tavsiyem hamile ve emziren anneler haricî dogadanin kiraz sapıni kullanin ben böyle birsey gormedim 1 aylık değişimimi de atacağım cevremde herkese deli gibi öneriyorum artık doğadanın bana sponsor olmasını istiyorum 🤣 1 ayda en az 5 kilo verdim oda düzensiz icmeme rağmen yengem 1 bucuk ayda 9 kilo verdi bence araştırıp için bacılar baska türlü uğraşmıyoruz bu arada 7.50 tl deli gibi para vermeyin zayıflama caylarina bunu için gitsin kilolar🤣