Biz bugün 8 ay 7 günlük olduk emmedigimiz için Bebelac devam sütü kullanıyoruz 8 aylık olduğumuz içinde 2 numara alıyorum 3 numaraya geçmemize 1 aydan az kaldı bugünde mamamiz bittiği için markete gittik ama yoktu hatta bı kaç market dolandık 2 numara yok hep 3 vardı eşimde 3 alalım hiç biyerde yok dedi 3 aldık ama verip vermeme konusunda kararsızım malum 1 ay var 3 numaraya gecmemize bilgisi olan varmı 3 numaraya başlasam sıkıntı olurmu 2 numarayı hiç bir yerde bulamıyoruz en sonda netten getirmiştik