dunyaninenguzelkokusu 9 aylık olduk hala 0-6 aylık emziği istiyor. 6+ olan emziği öğürüyor alışması zaman mı alacak acaba
seyda06 dunyaninenguzelkokusu bizde aynı dertten yanayız 9 aylık olucaz hâlâ 0-6 aylık emzik emiyoruz büyük aldım veriyorum diliyle atıyor hatta kaybettik bı ara büyüğü verdim o gün sabahı zor ettik dakka başı uyandı desem yeri zararı varmı bilmiyorum insALLAH bilen birisi çıkarda bilgi verir
elizinannesi-19 dunyaninenguzelkokusu 1 yaşında ve hala 0-6 ay emziği kullanıyo 😂😂😂 arada canı isterse büyüğünü kullanıyo zamanla alışıyorlar
Ebubekirim-61 Benim oğlum da beşinci ayına girdi ve bende bunu düşüyodum ne zaman değişsem emziği diye