Mirayyyy benim de hamilelik boyunca değerlerim hep normaldi ama hipotiroidi hastası olduğum için topuk kanı sonucundan çok korkuyorum 😔 sorun çıkan bebeklerde tekrardan verilen kanda problem olmuyor demişti ebe. Annede sorun olmadığı halde bebekte oluşabiliyormuş yani tamamen kader kısmet heralde 😔 Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻