neslimmm 14 aylk kızım var 1 haftadır ateşi var düşüyor arada bi geri fırlıyor hastaneye götürdüm bırsey cikmadı kan aldılar ama yok aglıyor sürekli diş böyle olurmu? İstah sıfır uyku sıfır gece ağlayarak uyanıyor napicamı sasirdim ben artık böyle olan varmı? Agzına bişey sürmek istemiyo aglıyor yani hep huysuz mutsuz napcammm😥😥😥😥
1prensAnnesii neslimmm dış çıkarıyordur canım ama ateşin bu kadar uzun sürmesi normal değil en son ne zaman doktora goturdunuz veya başka bi doktora tekrar götürün
Annesininpamuguzeynepelif neslimmm canim gecmis olsun oncelikle, bizimde oyleydi, disleri coj kotu iltihaplabmis, halen antibiyotik veriyoruz yeni yeni rahatladi, cocuk doktoruna gittiniz mi?